HIZLI ERİŞİM
05.12.2012

GASKİ EĞİTİME ÖNEM VERİYOR

   GASKİ Genel Müdürlüğü Personel Daire Başkanlığına bağlı şube müdürlüklerinde çalışan personellere verilen eğitim programı kapsamında, Türk Standartları Ensitiüsü (TSE) uzmanı Makine Mühendisi Mustafa Koç tarafından TS İSO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Sistemi Temel Eğitimi konularını içeren bilgiler verdi.
  
Büyükşehir Belediyesi Bahriye Üçok Toplantı Salonunda gerçekleşen eğitim programına GASKİ Genel Müdürlüğüne bağlı birimlerden yaklaşık 50 personel katıldı.
  
İyi bir şikâyet yönetim sistemi, başarılı kurumlar için müşterilerin gereksinimlerini yönetmek ve markalarını korumak açısından önemli gerekliliklerden olduğunu belirten TSE uzmanı Makine Mühendisi Mustafa Koç, “Bu eğitim programı, müşteri memnuniyeti ve müşteri şikâyetlerinin yönetimi kavramları konusunda katılımcılara yeni ufuklar açmayı ve ISO 10002 standardı şartlarını açıklamayı hedefler. Eğitimin temel amacı ise müşteri şikâyetlerinin ve müşteri geri beslemelerinin öneminin anlaşılmasının sağlanması, iletişim metotları, teknolojik gereklilikler ve terminolojinin anlaşılması, müşteri şikâyetlerinin ve müşteri geri beslemelerinin kuruluşa sağlayacağı değerler ve faydalar sağlayacaktır” dedi.
  
Koç, “Eğitim sonunda katılımcılar, Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sistemleri konusundaki temel kavramları ve yaklaşımları, ISO 10002 standart şartlarını öğrenmiş olacaklar, sistemin kurulumu, işletilmesi ve geliştirilmesi konusunda deneyim sahibi olacaklar.” diye ifade etti.
  
İki gün sürecek “Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Sistemi Temel Eğitimi” semineri sonunda katılımcılara sertifika verilecek.